مشاوره پوست و زیبایی
نوشته شده توسط : فاطمه

مشاوره پوست و زیبایی

مشاوره پوست و زیبایی :دست یافتن به جوانی و شادابی در مورد پوست و مویی که آسیب دیده و دچار عارضه شده است  ، با مراجعه به متخصصین پوست و مو و مشاوره پوست و زیبایی،نگهداری پوست ، اقدامات و جراحی های زیبایی ممکن می شود.

 

مشاوره پوست و زیبایی

 

امروزه کلینیک های بسیاری اقدام به ارائه ی خدمات مشاوره پوست و زیبایی و درمان می کنند و همواره مورد توجه کثیری از افراد قرار دارند ،چرا که افراد بیشتر از گذشته به  مراقبت های پوستی علاقمند شده اند.

 

 

 

امکانات کلینیک پزشکی برای زیبایی

آنچه باعث انتخاب یک کلینیک نسبت به کلینیک دیگر می شود ، امکانات و تجهیزات ، تخصص و تجربه ی کادر پزشکی ، هزینه های جراحی و هزینه های جانبی آن و در نهایت میزان رضایت سایر افراد از مشاوره پوست و زیبایی و عمل خواهد بود .

 

 

 

کلینیک های متعددی وجود دارند که خدمات مشاوره پوست و زیبایی و درمانی ارائه می دهند ، آگاهی از همه سوابق و متخصصین این کلینیک ها کار دشوار و زمان بری است  به همین دلیل  برای انتخاب یک کلینیک با سابقه که دارای کیفیت بالایی در ارائه ی خدمات مشاوره پوست و زیبایی است ، دو یا چند کلینیک را با هم مقایسه کنید و از بین  آنها بهترین کلینیک را برای گرفتن مشاوره پوست و زیبایی انتخاب کنید.

 

 

 

برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیق و کاملی از امکانات و تجربه ی و تخصص کادر پزشکی هر کلینیک به دست بیاورید  به دو روش اقدام کنید :

  • از مشاوره پوست و زیبایی رایگان که در هر مرکز وجود دارد از طریق تلفن یا حضوری استفاده کنید  .
  • گفت و گو با متخصص مورد نظر که اطلاعاتی از نحوه ی عمل ، هزینه ها و مراقبت های قبل و بعد از آن را با ویزیت حضوری تعیین می کند .

 

 

مزایای مراجعه به واحد مشاوره پوست و زیبایی

 

مشاوره پوست و زیبایی در آگاهی یافتن فرد از نحوه ی عمل  و اقدامات ضروری که باید انجام دهد بسیار موثر است ، از طرف دیگر مشاوره پوست و زیبایی تصویری واقعی از نتیجه درمان نیز به بیمار می دهد و کمک زیادی به پوست و مو می کند.

 

 

همچنین در مشاوره پوست و زیبایی ، اطلاع از هزینه عمل و هزینه های جانبی آن سبب می شود فرد با آگاهی بیشتر و استرس کمتر متخصص مورد نظر را  انتخاب کند.

 

 

زمانی  که فرد در جلسه ی مشاوره پوست و زیبایی می فهمد  چه روندی در حین عمل و بعد از آن پیش رو خواهد داشت ، با عوارض احتمالی پیش آمده به دلیل آگاهی ،با استرس کمتری روبرو می شود که این امر خود به فرایند بهبود کمک زیادی می کند.

 

 

مشاوره رایگان پوست و مو

 

امروزه  زیبایی پوست  برای همه حائز اهمیت است و هر کس  سعی دارد  تا با روش های موجود ، به زیبایی دست یابد و یا به زیبایی خود بیفزاید.

 

 

امروزه  تکنولوژی ها و وسایل زیادی وجود دارند که  این امر را ممکن می کنند. به همین خاطر افراد زیادی به دنبال مشاوره پوست و زیبایی و به خصوص مشاوره پوست و زیبایی رایگان هستند و این موضوع بسیار اهمیت دارد. قبل از انجام عمل زیبایی،حتما  باید یک مشاوره پوست و زیبایی مشورت داشته باشید  تا بهترین نتیجه عاید شود.

 

 

زیبایی چیست؟

واقعیت این است که هیچ تعریف درستی از زیبایی وجود ندارد و زیبایی یک امر نسبی است  و ممکن چیزی که برای یک فرد زیبا به نظر می رسد از نظر فرد دیگر نازیبا پباشد. اما در مشاوره پوست و زیبایی، مواردی هستند که برای زیبایی انسان واضح اند و هر کسی آن را می داند.

 

 

 

اگر بخواهیم یک تعریف از زیبایی داشته باشیم اینست که : اگر جسمی زیبا باشد، آن جسم در نگاه شما لطیف و دلپذیر است و  شما دوست دارید که اجسام و افراد زیبا را ببینید.

 

 

فاکتورهای زیبایی چیست؟

زیبایی دارای فاکتورهای زیادی است اما موارد زیر  هنگام یک مشاوره پوست و زیبایی مد نظر قرار می گیرد:

قرینه بودن صورت.
لطیف بودن صورت

هم سطح بودن صورت. یعنی اینکه صورت فاقد  پستی و بلندی باشد.

صورت باید فاقد پوست اضافه باشد.

صورت باید فاقد چین و چروک باشد.

 

 

 

 

در یک جلسه مشاوره پوست و زیبایی، چه کارهایی صورت می گیرد؟

هنگام انجام یک مشاوره پوست و زیبایی، که بهترین آن مشاوره پوست و زیبایی رایگان می باشد، صورت از لحاظ زیبایی بررسی می شود. یعنی در مشاوره پوست و زیبایی ،صورت با فاکتورهایی که در بالا گفته شد  مقایسه می شود و زمانی  که شما با یکی از فاکتورها  مطابقت نداشته باشید، در مشاوره پوست و زیبایی پیشنهادهای لازم برای زیبایی به شما داده می شود.

 

چیزی که سبب می شود یک مشاوره پوست و زیبایی از تحقیقات شخصی متمایز شود  تجربه پزشک می باشد.در مشاوره پوست و زیبایی پزشک می تواند بر اساس تجربیات و دانشی که دارد ، شرایط بیمار و نتیجه معاینات ، بهترین روش درمان را به بیمار پیشنهاد دهد.این  کار دامنه انتخابهای بیمار را محدود کرده  و سبب می شود روش  درمانی بهتری انتخاب شود.

 

 

 

انتخاب بهترین روش درمانی زیبایی

در یک مشاوره پوست و زیبایی خوب ، پزشک ،بیمار را از تمامی انتخابهای درمانی پیش رو آگاه می سازد  و مزایا و عوارض هر روش را به بیمار می گوید. مزیت این کار در این است که بیمار می تواند  با آگاهی کامل ،بهترین و مناسب ترین درمان برای خودش از نظر هزینه، سرعت اثر، عوارض و سایر پارامترها انتخاب  نماید.انتخاب آگاهانه روش درمانی، موثرترین روش در مانی با کمترین عارضه می باشد.

 

 

 

مشاوره زیبایی صورت

زیبایی صورت را میتوان مجموعه از صفات تعریف کرد که باعث جذابیت فرد مخصوصاً برای جنس مخالف می شود.انسان بخشی از این زیبایی را از والدین خود به ارث می برد ولی بخش مهمی از زیبایی دست خود فرد است  که بتواند با افزودن زیبایی اکتسابی به زیبایی ارثی ،بیشترین  جذابیت را برای خود ایجاد کند. ویژگیهای ذکر شده اغلب ذاتی می باشند  و ایجاد تغییر در آنها بسته به نوع صفت از کم تا متوسط ممکن می باشد.ولی موضوع اصلی ،عوارض بیماریها و صفات اکتسابی است که قابلیت تغییر و برگرداندن آن بسیار زیاد بوده  و در واقع بخش اعظم کارهای زیبایی در این قسمت انجام می شود.

 

 

مواردی که در یک  مشاوره پوست و زیبایی مد نظر قرار میگیرد؟


1-هزینه درمان

هزینه درمان جزء مهمترین پارامترهای درمان می باشد که در مشاوره پوست و زیبایی مطرح می شود. بیمار باید واقع بین باشد و سطح مالی خود را در نظر بگیرد تا بتواند  بهترین درمان را انتخاب نماید. درمانهای گرانتر معمولاً اثر سریعتر و بهتری دارند.

 

 

2- سرعت اثر درمان

بعضی از بیماران برای بهبودی خود عجله زیادی دارند که در مشاوره پوست و زیبایی در این مورد صحبت می شود .معمولاً درمانهای سریع هزینه بیشتری می طلبند.

 

3- مدت استراحت(Down time)

بعضی از درمانها سبب قرمزی، پوسته ریزی، التهاب و… می شوند که در اینصورت فرد نمی تواند فعالیت های روزمره خود را به درستی انجام دهد.

 

 

4-عوارض درمان

در مشاوره پوست و زیبایی خوب گفته می شود که تقریباً همه  روشهای درمانی ایجاد عارضه می کنند که بسته به روش درمان،دارای  شدت و ضعف است.و مشاوره پوست و زیبایی باید کم عارضه ترین روش را به بیمار توصیه کند.

 

 

5- تمایل بیمار 

با همه چیزهایی که در مشاوره پوست و زیبایی مطرح مس شود ،در نهایت این بیمار است که با در نظر گرفتن همه شرایط ،بهترین درمان را که مناسبش می باشد انتخاب می کند.

 

منبع : http://drsodaei.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C/





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: